تنها مجری آموزش آنلاین دوره های طراحی لباس به روش تعاملی

ما با افتخار مجری برگزاری حرفه ای ترین دوره آنلاین و تعاملی طراحی لباس در ایران هستیم. اگر به هر دلیلی تمایل به شرکت در دوره های آنلاین طراحی لباس را دارید:

در راستای اجرای عدالت آموزشی ما متعهد به آموزش از راه دور شما با کیفیت کاملا برابر با دوره های حضوری هستیم.حضور موفقیت آمیز جمع کثیری از ایرانیان خارج از کشور در دوره های آنلاین گواه بر این ادعاست.

دوره طراحی لباس آنلاین

دوره طراحی لباس آنلاین از مبتدی تا پیشرفته با ارئه مدرک معتبر توسط خانه آموزش برگزار می‌شود. در آموزشگاه طراحی لباس آنلاین تمامی نکات و ترفندهای این حرفه به طور جامع و تخصصی تدریس می‌شود. این کلاس مناسب افرادی ست که به حرفه طراحی لباس علاقمند هستند و می‌خواهند وارد بازار کار آن شوند اما به هر دلیلی قادر به شرکت در کلاس حضوری نیستند.

خصوصا افرادی که در شهرهای دیگر بجز تهران حضور دارند و امکان حضور در کلاس های حضوری را ندارند. حتی در دوره های آنلاین خانه آموزش خیلی از افراد از خارج از کشور حضور دارند. چرا که در خارج از کشور هزینه کلاس ها بسیار بالاست و افراد ترجیح می‌دهند در کلاس هایی شرکت کنند که زبان فارسی ارائه می‌شود.

کلاس طراحی لباس آنلاین

آموزشگاه طراحی لباس آنلاین

دوره طراحی لباس آنلاین از مبتدی تا پیشرفته و به صورت جامع مناسب افرادی است که به طراحی لباس علاقمند هستند و می‌خواهند وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوند. دوره های طراحی لباس آنلاین به شیوه تعاملی و کاملا عملی برگزار می‌گردد.

به این صورت که اساتید حتما در خود آموزشگاه حضور دارند و کلاس مستقیما توسط آموزشگاه و استاد، اداره می‌شود تا بازدهی کلاس به بالاترین شکل خود برسد.

علاوه بر کل کلاس ضبط می‌شود تا در صورت نیاز بار دیگر هنرجو کلاس را بازبینی کنید. از این طریق هیچوقت از مطالب گفته شد در کلاس عقب نخواهید افتاد و هم مزایای کلاس حضوری و هم غیرحضوری شامل حالتان خواهد شد.پشتیبانی 24 ساعته برای رفع اشکالات و تمارین ژوژمان ها توسط دستیاران اساتید در گروه های تخصصی نیز از ویژگی هایی است که میتوانید برای افزایش راندمان کلاس های خود از آن بهره ببرید.

کلاس طراحی لباس آنلاین بین 6 تا 7 ماه زمان می‌برد. اساتید هر دو دوره آنلاین و حضوری از مجرب ترین و حرفه‌ای ترین اساتید طراحی لباس هستند که دانشپذیران میتوانند از تجارب آن ها استفاده کنند.

در پایان دوره طراحی لباس نیز به شما مدرک معتبر ارائه خواهد شد که می‌توانید با مراجعه به دارالترجمه آن را ترجمه کنید.

دوره طراحی لباس اینستاگرام

روش آموزش دوره طراحی لباس آنلاین

همانطور که اشاره شد، در زمان برگزاری کلاس علاوه بر اینکه استاد آنلاین است فیلم از قبل تهیه شده نیز برای دانشپذیران پخش می‌شود و اساتید بعد از پخش فیلم به رفع اشکال می پردازند. همچنین در کنار استاد یک استادیار نیز قرار دارد که از کلاس پشتیبانی 24 ساعته انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که در دوره طراحی لباس چه بصورت آنلاین و چه بصورت حضوری از یک شیوه استاندارد و اصولی پیروی می‌شود.

برای ثبت نام در کلاس ها بهتر است ابتدا شرایط خود را برای حضور در کلاس بررسی نمایید و بعد با آگاهی کامل اقدام به ثبت نام کنید. آموزشگاه طراحی لباس آنلاین نیز مانند حضوری از یک سرفصل واحد تبعیت می‌کند و در پایان دوره نیز مدرک معتبر ارائه داده می‌شود.

میخواهم قبل از شروع اطلاعات بهتری از این دوره کسب کنم:

با آشنایی بهتر با سرفصل ها و هزینه های کلاسی،مدارک آموزشی و نحوه آموزش به شیوه کوچینگ میتوانید از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با کارشناسان حرفه مد و لباس در ارتباط باشید:

دوره طراحی لباس آنلاین بهتر است یا آموزشگاه حضوری؟

قبل از اینکه به تفاوت ها بپردازیم شباهت هر دو کلاس در این است که اساتید و سرفصل های هر دو کلاس یکسان است و در پایان هر دو دوره مدارک بین المللی ارائه می‌شود. اما اگر بخواهیم از مزایای دوره طراحی لباس آنلاین نسبت به دوره حضوری بیشتر بگوییم این است که، دانشپذیران در کلاس های آنلاین زمان خود را صرف تمرین بیشتر می کنند و از اتلاف وقت در رفت و آمد می‌کاهند. همچنین هزینه رفت و آمد نیز کسر می‌شود.علاوه بر این ها در کلاس های آنلاین، فیلم با کیفیت بالا در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرید تا بتوانند بعد از کلاس نیز از این فیلم ها استفاده کنند.

همانطور که قبلتر نیز اشاره کردیم از کلاس های آنلاین پشتیبانی 24 ساعته انجام می شود و بعد از پایان هر جلسه نیز استادیار به تمرین ها و رفع اشکالات دانشپذیران می‌پردازد. این کلاس بیشتر مناسب افرادی ست که شرایط حضور در کلاس ها را ندارند مثل افراد کارمند و افرادی که در خارج از تهران هستند.

سرفصل های دوره طراحی لباس آنلاین

مسلما هیچ فردی را ندیده‌اید که بتواند یک شبه به تجربه و تخصص کافی در حوزه خاصی دست پیدا کند. لازمه موفقیت در هر چیزی تلاش، تمرین و کوشش است. البته تمامی این ها تنها بر روی بستر یک آموزش صحیح و اصولی فراهم می‌شود. آموزشی که تمام نکات و ترفندهای موجود در طراحی لباس به بهترین کیفیت ممکن به شما یاد بدهد. توجه به همین موضوع است که باعث شده خانه آموزش به معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس آنلاین تبدیل شود.

دوره طراحی لباس آنلاین ما در 6 ترم به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود تا در آخر یک علاقه مند به حرفه‌ی طراحی لباس به یک متخصص در این حوزه تبدیل شود. در هر کدام از این دوره ها به مباحث و تکنیک های خاصی از طراحی لباس پرداخته می‌شود. هر کدام از این ترم ها به شرح زیر می‌باشند:

طراحی فیگور در طراحی لباس

ترم اول : آشنایی با طراحی فیگور

اساس و پایه طراحی لباس، رسم یک مانکن است. در این ترم مانکن را در نمای سه رخ، تمام رخ، نیم رخ خواهید آموخت. همچنین با انواع یقه، آستین، پیراهن، دامن، شلوار، چگونگی رسم چین و چروک روی لباس ها آشنا خواهید شد.

همچنین نحوه رسم چهره را نیز در این ترم فرا می‌گیرد. هدف از این آموزش این است که بتوانید باتوجه به نسبت چهره و حتی موهای افراد برای آنها لباس طراحی کنید.

.

رنگ شناسی در دوره طراحی لباس

ترم دوم : رنگ شناسی تخصصی و جنسیت سازی روی کاغذ

پس از آشنایی با نحوه رسم مانکن، در این ترم با رنگ شناسی و مخلوط کردن رنگ ها با هم آشنا می‌شوید. طراحی لباس یک حرفه کاملا بصری است در نتیجه نحوه ست و ترکیب کردن رنگ ها در آن بسیار مهم است. با توجه به این موضوع میتوان بر اساس رنگ پوست، علایق مشتری و فصل مورد نظر، رنگ ها را انتخاب کرده و یک اثر زیبا و جذاب خلق نمود.

همچنین در ترم دو در کلاس طراحی لباس با ایرادات اندامی آشنا خواهید شد که بتوانید در ترم بعد بر اساس آن لباس طراحی کنید. شما در آموزشگاه طراحی لباس آموزش خواهید دید که چگونه جنسیت انواع پارچه مانند ساتن، مخمل، جیر، حریر، دانتل، گیپور و … را روی کاغذ پیاده سازی کرد.

.

خلاقیت در آموزش طراحی لباس

ترم سوم: خلاقیت در طراحی لباس

همانطور که چندین بار در متن نیز اشاره کردیم، خلاقیت و ایده پردازی در طراحی لباس بسیار مهم است. به طوری که میتوان گفت تنها فاکتوری که باعث تمایز و خاص بودن طراحی های شما میشود، داشتن خلاقیت است. در این ترم به همین موضوع پرداخته شده و به شما آموزش داده می‌شود. شما در این ترم موارد زیر را آموزش می‌بینید:

  • چگونه یک لباس را طراحی کنید.
  • چگونه از منابع اطرافتان ایده بگیرید.
  • چگونه بر اساس هر اندام لباس طراحی کنید و در ژوژمان خود یک لباس آماده ارائه نمایید.
اکسسوری در آموزش طراحی لباس

ترم چهارم : اکسسوری و تزئینات روی لباس

میتوان گفت ترم 4 یکی از جذابرترین ترم های دوره طراحی لباس میباشد. در این ترم با دوخت انواع اکسسوری ها روی لباس و پارچه آشنا شده تا بتوانید به وسیله آن یکسری ایرادات اندامی را بپوشانید و حتی قیمت کارهای خود را افزایش دهید.

مولاژ در آموزش طراحی لباس

ترم پنجم : مولاژ در طراحی لباس

مولاژ در اصطلاح لغوی به معنای الگوی حجمی است. به عنوان یک طراح باید بتوانید یک پارچه را روی مانکن طراحی کرده و برای آن الگو تهیه کنید. این روش یکی از به روزترین روش های طراحی لباس در کل دنیا محسوب می‌شود.

دوره طراحی لباس حرفه ای

ترم ششم : نرم افزارهای طراحی لباس

پیشرفت تکنولوژی در حرفه طراحی لباس جا نمانده و باعث بوجود آمدن نرم افزارهایی شده که بواسطه آن میتوان با دقت و سرعت بیشتر، انواع لباس طراحی کرد. در ترم آخر کلاس طراحی لباس آموزشگاه خانه آموزش، شما با نرم افزار مارولوس اشنا می‌شوید. این نرم افزار از جمله بهترین برنامه های طراحی لباس محسوب می‌شود که آن را به صورت حرفه ای در این ترم آموزش خواهید دید. اغلب کارخانه ها و مزون ها نیز به نرم افزارهای طراحی لباس روی آورده اند پس بهتر است این ترم تمام تلاش خود را روی یادگیری نرم افزار بگذارید تا بتوانید حرفه ای وارد بازار کار شوید.